Asllihhan biz doğumdan beri bunu kullanıyoruz. https://ty.gl/74d5jia89r
Kızım 4,5 aylık oldu, ilk zamanlar içine pijamayla kundak gibi giydiriyodum. Şimdi kolları dışarı çıkarıyorum. Hava ısındığı için içine tek zıbın giyiyo şu an. Bacakları da var ilerde bacak kısmı da açılıyor. 3 yaşa kadar çok rahat kullanılıyor. Fiyatı biraz pahalı ama 3 senelik bi ürün olduğu için diğerlerinden daha uyguna geliyor düşününce. Yazın biraz kalın gelecektir, ben de daha ince bir şey bakacağım çok sıcaklar için.