SahinE Sefika19 hiç bşey yapma kendiliğinden geçer o benim kızım da da oluyor Arada sonra hemen geçiyor baktın iki gün geçmiyor doktora git
Janss Sefika19 Boyunaltı yani gıdı kısmı kızarıklığıysa kullandığınız pişik kreminden uygulayabilirsiniz .👍🏻
ZeynepKara Sefika19 bebeğiminde sürekli kızarıktı pişik zannettim ama mantar olmuş terden ıslaklıktan eğer uzun süredir öyleyse bi doktora gösterin
Janss Sefika19 Kuru tutmaya çalışın . Sık sık benli bezle silip kurulayın . Oudra da dökebilirsiniz daha çabuk kurutur . Tabii tahriş yoksa sadece kuzarıklıksa . İnşallah tez zamanda geçer . ❤️