bızdede durumlar aynı 3 ay 6 gunluguz hep kucakta gezecek ayakta durucak yatırınca basıyor cıglıgı. Benı göremeyıncede aynı sekılde hıcbır ısımı yapamıyordum. Artık en sonunda bebek arabasını evın ıcıne aldım ben nereye gıdersem kızımda benımle gelıyor😂