dün bebeğim başını çok tutamıyor diye post açmıştım bugün doktora gittik doktor kontrol etti bebeğim hiç tutamıyor değildi yüzüstü koydu kucakta baktı evet biraz gevşeklik var ama bir sorun olduğunu görmüyorum dedi B 12 önerdi refleksleri gelişimi iyi dedi B 12 kullanacağız ve bol bol yüzüstü egzersizi yapacağız. Beşinci ayda tekrar göreyim dedi inşallah fayda verir bu yaptıklarım 🥰