Aleynacinar Kizlar bu sorunu yaşayan varmi aranizda bebegimin kafa çapı normalde fazla çıktığı için beyin emari istendi ister istemez endişe sardı beni , bu durumu yaşayan anneler varmi ?? 😥😥😥
gizemito Aleynacinar Benim oğlumun doğduğunda üst sınırın üzerindeydi hatta anne karnında bile ilerdeydi hep. Ama boyu, kilosu da aynı şekilde ilerliyor. Yani amcasının, babasının büyük kafası mesela genetik bir durum olabiliyor korkmayın
Bebegimm1 Aleynacinar benm bebegiminki de fazla ama genetik doktor ebe hep normal buluyor gelisimini belki sizinde oyledir
Prensesannesi38 Aleynacinar bana fazla geldi açıkcası doktorunuzu dinleyip yaptırın doğduğunda kaç cmdi
Arc1993 Aleynacinar benim 3 yaş oğlum 50 cm ve üst sınıra yakın. Bıngıldak açık olsa ultrasonla bakıyorlar ama sizin mr gerekir sanırım direkt
DerinTuana Kızımın aynı sekılde biraz büyüktü.Bıngıldagı acık oldugu için ultrasonla baktılar.Bir problem cıkmadı genetik olabilir sizinde
DerinTuana Aleynacinar bıngıldak kapanınca mr istiyorlar bizimde cok az bir acıklık vardı oradan bakıldı.