p_ozget16 Bizim yattığımızda değer 17 küsürdü ertesi sabah 10.8 oldu taburcu olduk, ama benim kızımın sarılığı 2 ay geçmedi çünkü anne sütü sarılığıymış. Kaç kere kan verdik, o kadar uğraştık ki.Sabaha kadar makinenin içinde ne kadar durabiliyorsa o kadar iyi, iyice doyurun ve makinenin içinde fazla kalsın dediler bize ben sütü sağıp biberonla verdim, mamayla da destekledik makinede fazla kalsın diye