Bebeğim 4 aylık ve başını hala tutamıyor. Oturmak istiyor ama oturduğunda iki büklüm oluyor belini tutamıyor başı öne düşüyor. Bebeğim 36. Haftada gelişim geriliği olduğu için erken alındı. Yatırdığımızda yan dönebiliyor ama kucaktayken kambur duruyor öne doğru düşme eğiliminde. Lütfen bana yardımcı olun. Bebeği böyle olan ve düzelen var mı ? Ne yapmam lazım. Doğduğundan beri 15 gün yoğun bakımda kaldı. Genetik testi yapıldı. Temiz çıktı çok şükür. Göbeğimizde de büyükçe fıtığımız var. Bol bol hastaneye ve doktora gittik. Artık doktora gitmek istemiyorum. Ne yapabilirim ?