Mekselinabyb Merhaba kızım yarın tam 3 aylık. Rota virüs aşısı yaptırıcam ertesi günde çanakkaleye gidicez. Tehlikeli bi aşımı ? bi yan etki yaşarmıyım? öneriyor musunuz?
sevim_kos Mekselinabyb bizde hiç yapmadı. Ama bize hiç bi aşı yan etki yapmadı rotaua özel mi bilemedim
Dogan1 Mekselinabyb bende yaptıracağım doktorum çok ağır bir aşı dedi önermesi alsanız bile ben yapmam dedi bende yaptırmadım suanlik bieseyi yok Allaha şükür
BuseBlt Mekselinabyb bizde yan etki yapmadı ama çok nadir olarak ateş yapabiliyormus, bizim doktorumuz öyle söylemişti
sevim_kos Mekselinabyb o manada söylemedim ☺️ rotayı biz de yaptırdık. Ama yan etki yapmaması rotaya özel mi yoksa genel olarak aşı mı yan etki yapmıyo kızıma onu bilemedim
Goktug_bebek Rotavirüs aşısı bebeğe ağız yoluyla verilir içinde doğal şeker olduğu için bebekler severek emerler:) korkmanıza gerek yok 2 doz uygulanır
Erdempasam Mekselinabyb benim oglumda yarin 3 aylik oluyor ve bende yarin rota aşısı yaptiracagim. Buyuk ogluma yaptirirken bir sorun yasamadik sadece bazi cocuklarda kusma olabiliyormus normalmis.
Zlm Mekselinabyb benim kızıma bı yan etkisi olmadı ben yaptırdım hatta sonra rota virüs oldu evde gayet hafif bı şekilde atlattı
TimurAlp22 Mekselinabyb bizim Burda Agzinadan surup gibi veriyorlar en hafif asi korkmayin birsey olmaz Yinede sürekli atesini kontol edin