Elmel Kızlar bebegm on ay 10 günlük bugün sağlık ocağında dokuz kilo çıktı ebe idare eder Sizin bebisler nasıldı sizce kilosu nasl ya aslında ek gıda yese kiloyu çok dert etmem ama bir haftadır asla ağzını açmıyor
meleginannesiyim Elmel of sunları gördükçe üzülüyorum benimki de yalnızca mama alıyo 3 ay 8 günlük 7 kilo obez olur diye korkuyorum hepimizin bir derdi var benimki de obez olmaz inşallah
homosapiens Elmel nette ve uygulama da persentl tablosu var ordan eh işte olmadıgını anlarsınız bir bakın
Arenilay- meleginannesiyim neyi görünce üzüldünüz anlamadım hanımefendinin bebeğinin kilosu gayet yerinde diş döneminde olabilir ki 10 aylık bebek çok hareketli olur iştah bu dönemlerde kimi azalır artar artık kiloya değil boyada gidiyordur genetiktir olağan şeyler bunlar sizin bebeğiniz 3 aylık daha ne hareket var ne diş dönemi hele bir bu aylara gelsin eriyor merak etmeyin obezlik durumunuz yok 😄
aysnr0649 meleginannesiyim benimki 2 ay 4 günlük 6700🤦🏻♀️🤣 ve sadece anne sütü alıyor. Benimki de olmaz inşallah.
homosapiens Elmel uygulamadakı bıraz daha fazla kılo ama bebegınız gayet ıyı kızım 15 aylık 9 bucuk kılo