Melekannesiiiii Gittiğiniz kuaförde her ay fiyatlar değişiyor mu ? Ben geçen ay agdaya sadece bacak ve özel bölge 120 veriyordum bu ay 150 olmuş. Kas bıyık ne kadar alıyorlar sizin kuaforleriniz? Saç kesimi bile olmuş 130 lira😐
Gari_de_Gari Melekannesiiiii uçtu uçtu vallahi😂 Kaşları da aldırmayacağız artık şu kıllı dolanma modası çıksa bari😂Allahtan kardeşim kuaför de çalışıyor da hallediyoruz 😂
Toprak-hira59 Melekannesiiiii dogumdan 15 gun once boyaya gittim 300 tl di birde dogumden 2 ay sonra gittim ustelik 2.gitmem de sadece diplere acma boyama oldu 650 tl 😂
Mucizem-Sare54 Melekannesiiiii Kas biyik 30 veriyorum gero kalan herşeyi kendim yapiyorum şükür, boyamida kesimize agdamida
Asllihhan Melekannesiiiii her yerimi kendim alıyorum. Saçlarımı da yakın kuaför bir arkadaşıma yaptırıyorum sağolsun ücret almıyor. Yani benim kuaförle işim yok ya :)
Lulemom Melekannesiiiii en son kaş bıyığa 50 vermiştim. Geçen gittim 70 olmuş 🤦🏼♀️ Başka yer arıyorum bi dahakine ama yılladır gittiğim yerdi. Vazgeçmek hiç istemiyorum ama 70 lirada bi kaşa vermem 🤷♀️
Danlacann Lulemom 70 lira bir kaş bıyığa vereceğime martı gibi gezerim daha iyi 😝 nerde o Kuafor öyle yahu
MinikPrensesannesii Melekannesiiiii yuh ağda derdim yok lazere gidiyorum kaş derdimde yok yaptrdm 😂bıyıkta iple kendim alıyorum
Bulutbey Melekannesiiiii 30a kaş bıyık alıyor. 80 e kesim yapıyor. Ama yıkama falan ekleniyor kesimde 110 falan oluyor sanırım. Ağdaya başka bir yere gidiyorum (çoğu evde yapıyorum yazın gidiyorum genelde) tüm vücut 60 olmuş galiba o da geçen sene 35 ti çok iyiydi
yusufarasmom Melekannesiiiii bence hepimiz kısa bir süreliğine halk eğitimde falan kuaförlük kurslarına gidelim en azından kendi işimizi kendimiz öğrenelim bu paralarla insan özel kurslara bile gidebilir 😀
Frezya yusufarasmom ben 4 sene once işimden dolayı bitlendigimde kendi sacimi kesmeyi ogrendim 😀 kuafore hicbi sey icin gitmeyeli 4 sene oluyo
Frezya yusufarasmom bence de insanin kendi kisisel bakımını yapmayi bilmesi alisik olmasi lazim. Tabi ki kuafore gidene lafim yok zaman olmaz bikkinlik gelir paran da varsa gidilir yani ( boya bilmiyorum yapmiom )