saremmelegim 2melek aralık ayında alışveriş yaptım. Benim aldiklarim kaliteliydi kumasi vs. güzeldi ama ben iade ettim. iade süreci berbattı parayı şubatta iade ettiler.
Annesininaski Ben yaptım bir kere,elbise aldım hem görseldeki renk gibi değildir aşırı soluktu gelen ürün ve çok geniş ve boldu ayrıca elbiselerinin boyları aşırı uzun sanki 2 metreyiz.Aldığıma pişman oldum fiyatları da uçurmuşlar o da ayrı olay
Annesininaski 2melek Şöyle baksan süper gözüküyor sayfaları kıyafetleri ama ben geldiğinde hayal kırıklığına uğradım resmen sadece 1 kere bile giymedim attım çöpe
elifizm Fiyatları pahalı ama malları kalitesiz , çekim hilesi. Aynı ürünleri farklı yerlerde daha normal fiyatlara bulabilirsiniz. Ben alışverişimden memnun kalmadım
Anonim11 Sayfaya şimdi baktım da güzel görünüyor aslında ya,kaliteliye benziyor. Neyini beğenmedi alanlar acaba? Yani kumaşı mı kötüydü merak ettim