Derinsu34 Adawwwa kızım kolik bir bebekti ve doktorumuzun önerisi ile sma kullanıyoruz. Bu arada gaz yapmayan bir mama yok diye biliyorum. Sadece probiyotikli olanlar en azından daha az yapıyor.
uykularharamolduuu Adawwwa hipp combiotic biz de çok gaz yaptı. Bebelac gold geçtik çok şükür rahatladı bebeğim. Ama probiyotik ve gaz damlası da kullandım onların da çok faydası oldu.