Kızlar selamm sizlerde de oluyor mu bazen bana cevap yazan birinin bildirimi görünmüyor bildirim kısmında. Ben kendim sonradan o posta girince görüyorum. Yoksa bakmadıysam kaçırabiliyorum böyle olduğu için. Hepsinde olmuyor ama arada bazı bildirimler görünmüyor. Niye öyle bilmiyorum da bir tek bende mi oluyor diye merak ettim🧐