Betbetbet Spinal sezeryan oldum 5 hafta önce birkac gündür bacagımda ve ayagımda yoğun karıncalanmalar başladı ve ağrı yapıyor. Sol kalçamın bir kısmındada uyuşukluk var dokununca acıyor. Büyük ihtimal sinir hasar gördü. Böyle bi durum yasayan var mı?
balarisiiii Betbetbet evet ben de 4 hafta önce spinal oldum ve kalçamın sağ tarafı sizinki gibi çok huzursuz edici bazen yere bile oturamıyorum
Ervaduha @Betbetbet merhaba çok uzun zaman olmuş ama geçti mi şikayetiniz bende 2 ay önce doğum yaptım sol baldırımında dizimin tam üstünde ağrı ve hissizlik var aslında dokununca hissediyorum ama orda çok değişik bi hissizlik var sizinde öyle öiydi ağrı da çok yapıyo bu ara🤦♀️ inşallah görürsünüz de cevap verebilirsiniz
Betbetbet Ervaduha merhaba öncelikle çok geçmiş olsun. Kalçamdaki uyuşukluk 3-4 ay sonra düzeldi ama acısı biraz daha geç iyilesti.Ama hamdolsun suan cok daha iyiym. Ayaklarım özellikle sol bacağım ağrırdı sürekli o da düzeldi sayılır ama ara ara oluyor yine. Zamanla iyilesiyor biraz sabır gerekiyor. Kalçam belim düzeldikçe bacagımda düzeliyor 15 ay oldu dogum yapalı