Bebeğim 53 günlük dışarı çıkarken buzluktaki sütlerden yanıma almak istiyorum çünkü sütüm tazyikli geliyor sadece yatarak emzirebiliyorum. Nasıl bir yol izlemeliyim detaylı anlatırsanız sevinirim . Kaç ml ile doyar ilk defa kullanıcam buzluktaki sütümü