Sumeyye068 ayy ben de düşündüm ama yok canım üşütmezler oda sıcaklığına göre ince uzun kollu pijamayla ya da sadece yarım kollu zıbınla giydirmeyi düşünüyorum benimki çok terliyor klimanın önünde geçircez zaten yazı durum onu gösteriyor 🙊çok kullanışlı vallahi bi gelsin size söyleyim kalınlığını kumaşını vs.