Kızlar merhaba bugün ilk göz kontrolümüz vardı doktorun tavrı ilgilenmesi cok sinir bozucuydu guvenemedim size sorayim dedim sadece elindeki bi cubukla sağa sola bakiyomu diye takip etti o kadar 2 sene önce baska bi doktor vardi kızımın ilk göz muayenesini cok güzel yapti gozune damla doktu sonra bi aletle cok güzel inceledi ama bu doktor hic bisi yapmadi sizinkiler nasıldı