yenidoğum yaptığım sıra gerçekten sütüm yoktu. doktorum 3. günü kontrolde sütünden emin olana kadar 15 dk. meme 1 ölçek mama demişti. bunu yaptım ve bebegim cok sükür sarılıksız atlattı. ama kaynanamı dnleseydm bebegm sarılıktan değil kesin açlıktan ölürdü🤬