Soğuk bir ilden 34 dereceye geldik baya sıcaktı. Sonra sünnet oldu altına bir şey giydirmedi ağrısı çoktu sanırım üşütmüş. Hafif burnu akıyor yani çekince aspiratöre geliyor. Ateş öksürük vs yok sık sık temizliyorum daha önce hiç hasta olmadığı için korkuyorum erken müdahale olarak ne yapabilirim?