Kızlar selam,
bebeğim 8. Ay atağı içerisinde son 2 gündür huysuzluk gece uykularından sık uyanma, mama ve ek gıda reddi yapmaya başladı. Gündüz uykularında da uykuya geçmek istemiyor ağlıyor çok. Diş çıkaracak diyen de var etrafımda. Çok kabarıklık yok dişlerinde ama sizce atak mı diş belirtisi mi? Beni en çok zorlayan şuan beslenme reddi ve gece uykudan sık sık uyanması. Uykusuzluktan yorgunluktan bayılmak üzereyim😔