Merve_4141 Hanımlar merhaba kızım 9 aylık oldu ama birden ek gidayı kesti ağzını açmıyor ne verirsem istemiyor mama yiyor sadece oda çok acıkırsa anlamadım gitti başına gelen var mi huysuzda değil keyfi yerinde
haziran6 Merve_4141 10 aylık bebiş aynı durumu yaşıyoruz 1 lokma alıyor bu kadar 4 dişi üsten çıkıyor ondan olabilir diye düşünüyorum
Merve1203 Benım oğlanda 9 aylıkken kesti yemeği. Aylardır ne çektiğimi bir ben bilirim birde Allah bilir. Şimdi 15 aylık yeni yeni biraz yemeğe başladı