biryavuzkusu Kızlar daha önce aliexpressten alışveriş yapan var mı? Vergi falan ne kadar ödeniyor ? Nasıl ve nereye ödeniyor? Nasıl alışveriş yapıyoruz? Korkuyorum biraz yabancı site olduğu için
Kahramanlar0 Artık vergiler arttı gümrük vergisi verince burdakiler ile aynı fiyat oluyor eskiden uygundu şimdi değil canım
Halekahraman Ben senelerdir yapıyorum ama artık yapılmaz çünkü cazipliği kalmadı eskisi gibi uygun değil ve PTT’den ürün başı 10 TL alıyorlar