Aae_08 Kızlar bebeğim hiçbir şey yemiyor, 6 aylık 5. Aydan ver tadım yaptırmaya çalışıyoruz ama ağzını bile açmıyor açtığında da yutmuyor bana yardım edin Allah rızası için napıcam ben. Burda tek başımayım çok tecrübesizim
Nesli06 Aae_08 canım 6 aylık bebek zaten doyumluk yemicek. 1 çay kaşığı alsa bile yeter onun için. Doktorlar da bu şekilde söylüyor en fazla 3 çay kaşığı.. yemiyor yemiyor demen için erken olmuş sanırım biraz 🤣 postu görünce 1 yaş üstü sanmıştım bende
Eymenege21 Güzel kardeşim öncelikle endişelenme bunlar geçecek benim bebeğimde emme dışında zorlanıyordum himalaya tuzlu yaptım yemekleri yemeye başladı mesela yayla çorbası dene tarhana çorbası dene ben maraştan kaymaklı olanını getirttim çok güzel yiyor pişirirken 2 dişte sarımsak koyuyorum baya yiyor artık benim bebişim oldu 11 aylık umarım sizinkide biran önce yer tuzdan dolayı reddetme olabilir doktorlar önermiyorlar ama tuz iyotlu diye istemiyorlar himalaya tuzu iyotsuz bende kendi yemeklerimize kullanıyorum ayrı bir tad enfes oluyor hepinize tavsiye ederim
Aae_08 Nesli06 ama herkesin çocuğu bu aylarda yiyor benimkisi yemiyor . Komşu çocuğu altı aylık yatım kase yoğurt yedi yanımda maşallah