Arkadaşlar benim minişim oğluşumun 2 tane dişi var 11 aylık emziyorum sürekli ama artık sık sık ısırmaya başladı ve artık göğüs uçlarım yara olduğu için zorlanıyorum sadece uyurken emzirebiliyorum ısırmaması için kızıyorum hatta 2 gün emzirmedim o uyanıkken bıraktı ısırmayı ama 2 gün sonra tekrar başladı ısırmaya sütten kesmeli miyim