Arkadaşlar daha öncede bir post açmıştım
göğsüm nerdeyse 2 haftaıdr yara ve mastit oldum demiştim . Mastit 2 güne geçti ama yaralar geçmiyor. Beyaz bir tabaka var hatta bazen sarıya dönüşüyor o tabaka. Yanık acısı gibi aynı. Serin tutunca acım hafifliyor
napıcam ben
emziremiyorum sağıyorum öyle veriyorum ama sütüm çooooook azaldı
yaralrım yüzünden çok da stres yaptım
ya tamamen kesilirse? 💔💔💔💔💔