Serraprensesinannesi Kızlar kızım 6 aylık burnu tıkalı ve balgamlı öksürük başladı dün sağlık ocağına götürdüm peditus şurup vermiş ama prospektüsünde 6 yaşından küçük çocuklara önerilmiyor kafam karıştı🤔birde serum fizyolojikle burnunu bol bol yıka dedi onu başladım yapmaya ama şurup konusunda tıkandım kaldım😞
dalincik Serraprensesinannesi ben kullaniyorum bizede oksuruk icin vermisdi drumuz.oksurdugunde hala veriyorum
Serraprensesinannesi [bilinmeyen] kıyamam çok geçmiş olsun😞bende hiç ilaç verme taraftarı değilim ama bir haftayı geçince korktum😞o yüzden vermeden bayağa düşünüyorum 😞