Bebeğiniz çok küçük :) benimki o zamanlar dümdüz bebekti bir numarası yoktu 😅😂❤️ yani kızım alkış babay gelgel tarzı şeyleri yaşında yaptı hep konuşma konusunu da hatırlamıyorum ama yine yaşında mama (anne) dady demeye başlamıştı . Siz onunla bol bol konuşun herşeyi anlatın ben öyle yapıyordum insanlara garip geliyor ama şuan kızımın konuşması çok iyi 3yaşında.