Zulkifcan Kızlar selam başına böyle bişi gelen var mı benim bebeğim 10 aylık sürekli burun akıntısı ve öksürüğü var doktora da götürdüğüm halde gecmiyo şimdi antibiyotik kullanıyoruz ona rağmen geçmedi böyle bisiyle karşılaşan var mı?
NilMomm Zulkifcan geçmiş olsun. Alerjik olabilir mi. Benim kızım da öyleydi çok sık tekrarlıyor. Alerjik öksürük. Alerji ilacı ve öksürük şurubu kullanıyoruz öyle bir durumda. Bir de deterjan değiştirdim kokusu etkiliyordur diye. İyi geldiğini düşünüyorum
Zulkifcan NilMomm alerjik olabilir aslında bende dediğiniz gibi yapayım deterjan değiştirip alerjisine baktirim
NilMomm Zulkifcan ben normalde sıvı deterjan ve yumuşatıcı kullanıyordum Nil’e. Şimdi sabun tozuna geçtim. Kendi kıyafetlerimize de yumuşatıcı koymuyorum. Parfüm zaten doğduğundan beri hiç sıkmadım. Diyorum ya kendimce anne yöntemlerim 🌸 umarım sizin de geçer hemencik
Zulkifcan NilMomm teşekkür ederim bende sıvı deterjan aldım onu uygulacam ve atarax diye alerji şurubu verdi doktor bide onu kullanayım inşallah geçer 🌸🤍