Evimiz 1.kat altimiz bodrum serin oluyor biraz tam iyi yanı şuan evin içi 22.9 derece külotlu çorap üstüne pijama üstüne de normal.penye var
Parkelerin üstüne gidiyor arada soğuk olur karnı ağrımasın diye çıkarmadım daha külotlu çorapı siz nasıl giydiriyor sunuz mesela kaç derecede t-shirt ince pijama giyebilir biraz karışık mi yazdım bilmiyorum ama 7 aylık bebeğim bu arada