Tazesine- benim bebeğim de o zamnalar hep babasının kucağında uyurdu. Ben de beni sevmiyo diyodum 😄 şimdi gülüyorum o halime. Sizi sevmesi için emmesine de gerek yok. Beslemeniz yeterli. 3 aylık olana kadar kendinden başkası olduğunu bilmez zaten herkesi kendinin bi parçası zanneder. 3 aydan sonra kendisinin ayrı bi kişi olduğunu anlamaya başlar. Yani şuan kimseyi sevmiyo sadece ihtiyaçlsrı karşılansın istiyo. Bol bol gözlerine bakın sohbet edin. Acıktığında gecikmeden doyurun, altını kirlettiğinde gecikmeden değiştirin. Kucağınıza bol bol alın bunlar güvenli bağlanma için çok önemli. Ağladığında kendi haline bırakmayın mutlaka kucaklayın sakince konuşarak sakinleştirmeye çalışın