Burdan bebesi kucakta uyuyan bütün annelere sesleniyorum benim oğlum da 6 aylık olana kadar nerdeyse kucağımda uyuyordu. Sonra eşim halimi görünce bu böyle olmaz dedi kademeli olarak yavaş yavaş ayırdım kendimden. Şimdi 8 aylık olmak üzere kendi yatıyor. Biraz sabır biraz zaman istiyor ama tadını çıkarın geçiyor o huylar da ☺️