mutu185 Bebeğimin vücudunda para büyüklüğünde lekeler çıktı , doktor (atopik dermetite) dedi , , ,sıksık nemlendir dedi ama geçmiyor 🙁aynı Durumu yasayan var mı ?
Ozlemdursun16 mutu185 benim kızımda da vardı canım her gün yıkıyorm ve mustelanın stetopia kremiyle nemlendiriyorm pamuklu ve ince giydir sıcaklar ter tetikliyo
Glsmeker91 mutu185 evet biz de yaşadık öncelikle alerjisi olduğu için olmuştu diyetteyiz 4 aydık geçti ve Mustela stelatopia kullandık çok faydalı oldu
Regen mutu185 bizimde öyleydi mecburen kortizonlu krem kullandık geçti bidaha da tekrarlamadı. Doktorunuza danışmadan kullanmayın ama
Aysennuromer mutu185 terleyince hemen zıbın değiştir banyo filesinde yıkama canım içindeki sentetik dokunuyor duşa kabin de yıkıyoruz biz cetapil nemlendirici var atomik ciltler için doktoruna danışarak onu kullan çok iyi geliyor gün aşırı yıka ve bol bol nemlendir
Zhraagk Bizdede var egzama ama deniz tuzu iyi geliyomuş 6 aylık bebeğim geçenlerde denize götürdük hızlıca babası denizin biraz daha ilerisinde hemen sokup çıkardı çok şükür lekeye dair bişey yok şimdilik 🤲🏻🤲🏻🤲🏻♥️
Cagla87 Bizimki alerjiden kaynaklıymış. Neye alerjisi olduğunu bulduk çok şükür ama egzaması geçmiyo 3 aydır. Kortizonlu krem kullanmak istemiyorum daha fazla 😔
Elizbkrc mutu185 canım kızımında geçmedi artık yüzüne bakacak durumum kalmadı içim acıyordu cilt doktoruna götürdüm çünkü daha önce kendi doktoru ve alerji uzmanı görmüştü nemlendir demişti ama işe yaramadı son zaman cilt doktoru kortizonlu bir krem ve bioderma krem verdi 3gündür kullanıyorum geçti çok az bir leke kaldı şimdilik
Elizbkrc mutu185 genelde tekrarlayacağını söylüyorlar canım doktor terlemesin asla yüzüne ıslak mendil vs sürme dedi ben zaten dikkat ediyordum imkanın varsa götür seni çok iyi anlıyorum resmen oturup ağladım elimden bir şey gelmiyor diye
Berdemal mutu185 bize yeni doğduğunda oldu doktor normal artarsa linolin diye krem tavsiye etti ama biz sonuna kadar bekledik ama artık cildinde görünür yer kalmadı kremi aldık ve 2 günde geçti keşke dedik önce kullansaydık ayrıca tekrar etmemesi için deterjanı değiştirdim şampuanı da çift durulama yaptım baharatlı yiyeceklerden kaçındım ve makineye deterjanı eritip döktüm bunlar da hemşiremizin tavsiyesiydi şükür tekrar etmedi ama 2 yaşına kadar trkrar edenler de var arkadaşlarımda
Nevnev mutu185 bende yarın doktora gidicem sudokrem denedim baya azalttı çok az kırmızılık kaldı ama altı sert ve cilt renginden beyaz duruyor.
Dilbrkzmr mutu185 Biz de de vardi sadece anne sutu aldığı icin doktorumuz annesi beslenmene dikkat etmediğin,paketli gıda tükettiğin sürece tamamen geçmez dedi herhangi bi krem vermedi ben sadece kaşıntısı gecsin diye propolis kremi sürdüm cok sukur gecti . Tavsiyem ilaç kullanmamaniz. Beslenmesine ve emziriyosaniz kendi beslenmenize dikkat etmek yoksa hep tekrarlicak
Hsrtarsln mutu185 bizde yaşadık aynı durumu 5 aylık Ken basaldı 1 yasinda yeni yeni geçiyor hergün banyo yaptitiyordum kese sürmedim yünlü kıyafet yünlü hali vs hiç bisekilde evde tutmadım doktorun verdiği kremleri kullandım çok şükür şimdi iyi sabahlara kadar uyumuyorDu kasintidan zor zamanlar geçirdik allahım yardinciniz olsun şimdi bebeklerde egzama sotunu var belirli bir şeyden sonra geçiyor geçmiş olsun