aykoz_ Merhaba arkadaslar. İlk kez kullanacağım. Görevliler bitkisel ürünlerle temizleyin asla kimyasal değdirmeyin dedi. Bıtkısel temızleyici önersi olan var mı?
Zyneepemree aykoz_ benim ankastre setim siyah sarı güçle kirini alıyorum sonradan sirkelim sıkıp cam gibi parlatıyorum 😂 2.5 senedir bu şekilde yapıyorum bi zararını görmedim
Gzdzeynep aykoz_ elime ne denk geldiyse onunla siliyorum bir sıkıntı yaşamadım. üstelik benim cam ankastre ocağım 9 senelik