Kızlar selam öncelikle biz 1 ay 18 günün icine 5 tane mama ve 5 tane gaz ilacı sıgdırdık en son doktor golden goat önerdi sütüm gelmedigi icin mamayla devam ettik hep sorum şu bu mamayı kullanıp memnun kalan varmı ? Ve sizlerde nelere yol actı lütfen bilgilendirin beni 🙏