eylulyagizmoms_ herhangi bir kalp rahatsızlığı olsaydı gebeliğinizde, doğumdaki kontrolde ya da 5 aylık olana kadar 3. Derece ve üzeri bir üfürüm var derlerdi.üfürüm sadece delikte olmuyor kapakçıklar da tam kapanmıyorsa üfürüm duyulabilir. Benim bebeğim kalp ameliyatlı mesela 20. Haftada öğrendik. Kaç tane çocuk doktoru ve kardiyoloji uzmanı gördüyse hep aynı şeyi söyledi. Korkmayın zaten 1 yaşında rutin kontrol öneriliyor kalp için. Erken götürmüş olursunuz. Gribal enfeksiyonların kalbe sirayet etme durumu da oluyor geçici bir durumdur diye düşünüyorum. Ama dediğim gibi korkmayın eco çekilsin siz de rahatlarsınız.