ecee034 kucagına al aşı olan yerinw bastırma senin kokun ona iyi gelir sabırlı ol sadece düzelir benim oğlumda 4 saat neredeyse ağladı ve ağlarken uyuya kaldı sonra calpol verdim ve gece hiç zorlamadı beni düzenli uyudu gece birdaha ver calpol simdi verdiğin saate bak ona göre yine ver ama emzirmeye calıs ağzına kendin tut memeni senin kokuna ihtiyacı var 😊😊🙏🏻