Aselemine27 Bebeğim 5 aylık geçen 5300 gramdı 3000 kilo doğdu kilo alımı iyi degil ama ebe doktor fln çok kötü degil kilosu emzir sadece mama verme dedi ama herkes çok zayıf doymuyor o diyorlar ek mamada ver diyor kafam çok karışık üzülüyorum ne yapmalıyıom
Biroglanannesi Aselemine27 niye mama vermeyecekmişsin benim oğlum 2 buçuk aylık ve 5 küsür kilo . Mama kötü bir şey değil sonuçta
333 Aselemine27 önce emzir sonra mamayı hazırla ver zaten bebeğin içerse açtır canım bence bi teklif et bebeğine
Bebegimm1 Aselemine27 kilosu dusuk kafanin karismasina neden yok aslinda bebegin bu zmanlarda gelismesi lazim bazilari mamaya karsi ama bebegin yeterli kilo alamamiş mama asla kotu bir sey degil ki mamalarda bu yuzden var yerinde olsam bugun gider mama alirim sen her şeyden once annesi olarak bebegini daha iyi bilirsin.normalde ilk aylar 1 kilo almasi beklenir sonra 500 gram almasi beklenir her ay duzenli kilo almasi gerekli almiyorsa bir sorun var demektir.doğum kilosuna gore yaziyorum.ama israrla kilo almiyorsa mama verme diyorsa ebe ordan uzaklaş derim.iyi bir cocuk doktoruna danismani tavsiye ederim.persentil tablosuna bakin 🌸
Mimoza-kizim Aselemine27 canim her cocugun gelisimi bir degildir zayif diyenlere aldiris etme bebegin doyuyorsa huysuzlugu yoksa cisli bez sayisi 5 6 yı buluyorsa gunluk sagligida yerndeyse canını sıkma her bebek kilolu olcak diye bisey yok benmdeki 6 aylik 6 bucuk kilo 2 kilo dogmustu banada zayif bu mamayi fazla ver diyolar ben kmseyi dinlemiyorum emmedi benm bebegm mama verdm sanki zehir vermisim gbi davrandilar bana hic takmadm kimseyi sende takma doymadigini dusunuyosan ver mamayi mamalarda gelisti sonuc olarak anne sütüne yakın
Aselemine27 Bebegimm1 doktorumuz baktı çok zayıf degil dedi mamaya başlamanı gerektirecek durum yok dedi boyu güzel uzuyor ama kilo almıyor
Bebegimm1 Aselemine27 beslenmenize daha çok dikkat edin kuru yemis meyve et balik falan tuketin emziren anneler de tavsiyeler verir umarim ☺️
Aselemine27 Mimoza-kizim artık ek gıda başlasam diyorum mama verirsem emmeyi bırakır mı die düşünüyorum kızım zorla emzirdim başta hiç emmemişti
Mimoza-kizim Aselemine27 canim kaşik biberonla verebilirsin mamayı ek gida icinde doktoruna danıs yada 5.5 aylikken yavas yavas baslayabilirsin yani ek gidayada baslasan zaten tadım yaptiracagn icin bebeginin cok kilo almasini bekleme birde kaşık mamalar var istersen onları bir arastir onlardan verebilirsin kaşıkla yada mamayi eds sistemiyle memene baglayarak hem emzirip hem mama vermis olursun
Masalina Aselemine27 herkesin vardır bi yorumu. Ebemize kadar yorum yapmaya bayılır çünkü bunlar. Doktorunu dinle kendi iç sesini dinle. Bu şekilde yaklasimda bulunan insanları da evinin kapısının dışında bırak. Herkes çok biliyor zaten. Bebek bu bebek kilolu olsa ne olmasa ne. Sağlıklı mı nefes alıyor mu . Senin o muhteşem sütünün yerini hangi mama hangi ek gıda tutabilir ki. Sütün varsa emzir yoksa zaten doktor önerisiyle geçersin zaten devam sütüne.
Deffneee Aselemine27 kilo almayan çocuğa mama da fayda değil . Benşm kızım mama +meme besleniyor . 5 aylık oldu. Sağlık ocağına götürdüm hemşire gelişimi 3 aylık bebek gibi dedi . Ki şu an meme reddi yaşıyo. Mama daha çok içiyo . Bizimki de 3400 doğdu
Aselemine27 Deffneee ya evet haklısınız alamayan almıyor boyu çok güzel mesela ama kiloya gelince almıyor yAni herkes ay çok zayıf giyince üzülüyor insan
Esoca38 Aselemine27 benimki 2200 doğdu doğduğu günden 4 aylık olana kadar mama ve meme verdim sütüm de gayet güzel vardı ama hızlı toparlasin dedi doktorumuz. 4 ay kontrolunde 6400 kiloydu tam yaşıtlarıni yakalamis şuan dedi ertesi gün kestim mamayı şuan 1 aydır sadcee yatmadan yatmaya mama veriyorum. Mama kötü birşey değil bebeğin kilosu az bencede vermelisin kardeşim :)
Aselemine27 Esoca38 vereceğim aslında mamanın iyi olduğunu biliyorım ama sadece meme reddi yaşamaktan korkuyorum
Esoca38 Aselemine27 ben iki kere emziriyordum üçüncü beslenmeye mama veriyordum doktor o şekilde ver demişti sizede fikir olsun :)