İyi günler herkese hiç bir yere sığamadım buraya yazmak geldi aklıma belki duyan yaşayan birileri içime su serper diye 2 ay önce sol göğsümde bi kitle hissettim kontrol amaçlı doktora gittim ultrason istedi ama sonucunda net bişey söyleyemediği içim mr ilaçlı mr istedi fakat o dönem emzirdiğim için çektirenedim nitekim yakın zamanda memeden kestim oğlumu 20 aylıktı dünde mr a gittim bugğn sonuç aldım ama doktor ameliyatta olsuğu için yarın tekrar gidicem benimse içimi kemiren şey raporda 3 lezyon görünmesi benim ikisinden haberim yok haberim olmayanlar kategori 3 olarak adlandırılmış benim hissettiğim kategori 4 ve altı ay sonra tekrar mr istenmiş daha önce böyle bişey yaşayan gören duyan sonrasında temiz çıkan varmı kızlar kesin kötü değil belki ama şüphe düştü içime huzursuzum boşunamı evham yapıyorum acaba bunu duymaya çok ihtiyacım var okuyan yardımcı olan herkese teşekkürler