tasyan
3 aylık ne güzel henüz dünyaya geldiğini daha tam kavrayamamış 😁
11 aylık yürümeye hevesli ve meraklı keşfetme arzusu ile tutuşan bir bebe 🥲
geçen yıl Antalya ya gittim çocuklu ilk tatilimdi oğlum 22 aylıktı. Daha evvel pandemi sebebi ile gidemedik zaten . Ama gittiğime pişman oldum çocuğu havuzdan çıkar,üstünü değiş bi daha havuza girer kremlemek için yakala, uyku saati kaçınca huzursuz ağlayan tatilde yemek yedirmek zor bir de kaptık mı üstüne havuzdan mikrop. İstanbul’a geldik 15 gün hastalıkla uğraştık ailecek 😩 kabus gibiydi hele Antalya’dan İstanbul’a havalimanında dönüşümü hiç unutamıyorum arkadaşlarla gittik ona rağmen.. hepimiz de çocuklu üstelik, o yüzden bu yıl tatil benim için yazlıkçı olarak geçecek.
bebem büyüyüp Fethiye, Marmaris, Göcek koy koy gezip araba ile istediğim yerde kalana kadar böyle gidecek.