Biricikkizim Eşim Türk Telekomda çalıştığı için özel hastanede 15 TL ye muayene olabiliyoruz ama doktorlarin yazdigi ilaçlar çok pahalı tutuyo bugün buhar ilaçları 165 TL tuttu, sizce normal mi yoksa özel diye mi bu kadar pahalı tutuyo ?
Hayris Biricikkizim yani ilaçların özel hastaneyle alakası yok dün devlet hastanesine gittim cildiyeye bi krem 250 tl diğerine 120 dediler
Biricikkizim Hayris Ikrazumra19 Hastanenin hemen yanındaki eczaneden aldığım için eşim anlaşmalı olabilirler paralı ilaçları yazıyorlar devletin karşıladıklarini yazmıyorlr fln dedi de o yüzden sordum