Yarenemir34 korkma herşey biz insanoğlu için imtihan dünyası bende hastaneyi sevmiyordum hiç gitmişliğim yoktu bebegim oldu mecbur gidiyorum rabbim dermansız dert vermesin, hallolur canını sıkma gelip geçer benim daha 7 ayına az kaldı girecek ameliyat da diyorlar doktorlar, kasıktan aşağı indirmek için, senin belkide su toplaması vs dediler ya öylede olabilir Allah şifa versin