Arkadaşlar 5 aylık kızım var ve dün regl olmam gerekirken hala olmadım evet daha erken ama normalde düzenli olurdum ve normalde regl öncesi karın ağrısı ve göğüs ağrısı yaşardım o belirtiler yok acaba gebelik olabilir mi ya aslında gebelik için de emindim bu zamana kadar ama affınıza sığınarak söylüyorum önceden ilişki sırasında vajina üstüne boşalma olmuştu aceba sadece üstüne boşalmayla gebelik olabiliyor mu o kafamı çok karıştırıyor bide ilk hamile olduğumda regliye 1 hafta kala yerleşme kanaması olmuştu öyle anlamıştım hamile olduğumu ama şimdi yerleşme kanaması gibi birşey de olmadı ne yapıp düşüneceğimi bilmiyorm emziriyorm adet söktürücü ne yapabilirim biri bana akıl fikir versin