Ben hiç vermedim, rafta duran ürünlerin ömrü uzasın diye katkı maddesi de katıyorlar, tabi tadı güzel olsun diye tatlandırıcı vs de ekleniyor. Veren veriyor tabi ki bir şey diyemem ama onun yerine kendiniz evde daha güzelini yapabilirsiniz. Zaten yaz geliyo meyve sıkıntısı pek olmaz artık.