
Kızlar benim saçım bu renk ve daha önce hiç boyatmadım. Beyazlar arttı ve değişiklik istiyorum çok mat cansız görünüyor. Ama öyle dip boya falan sürekli uğraşmak istemiyorum ki zaten çok büyük farklılığa da cesaretim yok. Ombre, sombre yada ışıltı en güzel ve doğal sizce hangisi olur? Pek anlamıyorum da.. ve nasıl bir renk katmalıyım foto da atarsanız çok memnun olurum teşekkürler 🥰