Bensuuu1 hep yatırdım çünkü asla sırtını yere koymazdı gazı daha güzel çıkıyor doyurduktan hemen sonra yatırınca kusma ihtimali var biraz zaman geçince koymak daha güzel. Hatta emzirme yastıkları var u şekilde ben onun içine koyar yüz üstğ yatırırdım