Omurbebek omuz boyun ve kol kasları gelişmediği için kaldıramıyor. Zamanla alışacak ama gün içinde daha çok yüzüstü yatırmalısınız. Benm bebeğim 3 aylık ve doktor bana kızacktı neredyse. Zamanım olmuyor dedm evde bi kızım daha var. Uyanınca ve emdikten 1 saat snra sürekli yatır dedi. Kızdığı zaman al sakinleştir biraz snra tekrar koy dedi. Çnkü bu ayda elleriyle yere basıp bedenini kafanı yukarı doğru kaldırması gerekmiş yüz üstü pozisyondayken. Sürekli yap gün içinde yere oyun halısını ser ve bırak. Doktorum böyld önerdi koltukdan düşmemesi için 🌸