kubrasyalt Kbra4155 ben de veriyorum kızım 6 aylık idrar yolu enfeksiyonu geçiriyor çok iştahsız uyanıkken yemiyor ama uyuduğunda veriyorum doyana kadar yiyiyor
Veramm Kbra4155 ben mama değilde biberonla anne sütü veriyorum 9 da uyuyor bende 12 gibi yatıyorum o yüzden 12 de yatarken 125 cc süt veriyorum 5-6 ya kadar uyuyor vermessem 1-2 gibi uyanıyor
Kuboss3838 Kbra4155 bende veriyorum canım 3 aylıkken falan vermeye başladım şuan 6 buçuk aylık oğlum uykuda verince mamayı daha çok uyuyor çünkü acıkmıyor uyku esnasında karnını doyurmuş oluyor zaten açıklığı için uyanıyorlar genelde
Gokceninannesiiyim Busraaltundg bende uyurken vermek istiyorum bu aralar çok iştahsız ama kesinlikle ağzını açmıyor uyurken dudaklarını sıkıyor ağzına birşey almamak için.
Alyask kubrasyalt Merhaba grcmıs olsun konuyla alakalı degıl ama bnm kızımda ıdrar yolu enfeksıyonu gecırıyor havuzdan mıkrop kapmış . Sızınkı neden oldu bıde ıgne mı antıbıyotık ılac mı kullanıyosunuz?
Raarican Gokceninannesiiyim benim kuzumda açmıyor ağzını ve dilini eniyor ellerini yıkayıp parmağınla ağzını aç emmeye başladı an biberonu ver o zaman emer