Kızlar günde bir kere mama içip diğer öğünlerinde hep ek gıda yiyen bebeklerinizin bezleri nasıl çok ıslanıyor mu biz günde üç kere mama içiyorduk fakat ikiye düşürmeye karar verdim şuan mama vermedim mesela gayette iyi yedi ama bezi kuru yani doyuyormudur sizde durumlar nasıl