4 ay 9 günlüğüz.anne sütüyle besleniyoruz sadece. Tam 4. Aya girdiğimiz gün gıttıgımızde 6 kıloyduk boyumuzda 62 . Yakın cevre diyor bu ara sankı bıraz söndü zayfladı kılo almıyor gıbı dıyıp duruyorlar cok canım sıkıldı şuan ☹️ Kılosu normal degılmı? Doktr ıyı demıstı. Yada ben ne gıbı seyler yıyıp beslenmelıyımkı bebegımde saglıklo şekılde kılo alsın veya sütüm yarasın ona lütfen bılgısı olan yardımcı olsun ☹️ Biz annelee hassas oldugumuz için bu tarz soylemelere cok takılı kalabiliyoruz .