33 gunluk bebegim var dune kadar sadece anne sutuyle besleniyordu.1 gundur sabah aksam 60 cc mama da veriyorum.Kizim 2 gundur gaz cikarip cis yapiyo ama kaka yapmiyordu.Biraz once emzirirken bir kaka yapti kucagimda bir anda sirtina cikti kaka.Bir bebek bezi dusunun komple tum beze kaka yapmis nokta bosluk yok hatta sirtina kadar.Cocugum rahatlamis gorunuyodu ama korktum da bi yandan hqyret ettim ilk defa boyle bisey goruyorum normal mi sizce kizlar endiselenmeli miyim?